Friday, March 9, 2012

One week iz not enuf ..

HYEEE and ASSALAMUALAIKUM ! *peacepeace ! (Y)


     ♥  



Muka bahagia cuti sekolah seminggu sebagai pembuka bicara : >

Lama kan saya tak update blog . Yes , saya rasa lama sangat . Hehe :)
Saya baru habis exam selaras satu . Everything iz ok . Penat tau tak baca buku ? Pagi , tengah hari , petang , malam , tengah malam , awal pagi semua dipenuhi dengan buku . Baru kelam kabut kan ? Kan ? Harhar . Bukan 24/7 saya pegang buku . Kadang kadang saya online twitter guna handphone je . Asal dapat online kan ? Puas hati . Hari Isnin , saya exam Biology , Chemistry , Pendidikan Agama Islam . Hari Selasa , saya exam Bahasa Melayu , English , Mathematics and Sejarah . Hari Khamis , saya exam Sivik , Physics and Addmaths . Pastu , yayyyy habis yayyyy balik rumah on lappy yayyy balik rumah boleh main game Bakery Story yayy . Eh terlupa , 7/3/2012 birthday BFF saya . Hi Zakiah . Happy Birthday to you . Sweet 16 . Wauu , dah boleh ambik lesen motor . Nak gakk wuuuu . Moga panjang umur . Jangan lupa Nur Afiqa . Jangan tinggal solat , rajin rajin study ye . Moga cepat tinggi macam aku . Eh ? Harhar :D



Dis iz for you . Kek favourite kan ? Nahh , makan sampai kenyang n_n




Nah , hari tu cakap kat dalam kelas ' Tetibe aku lapar steamboat ' Okay , aku tunaikan . Yang ni share dengan Imah . Makan , makan dan makan ok :)




Ni pic kita time form two kan . Now kita dah form 4 ;)

Ok dah . haha . Hari ni hari last sekolah . Yayyyy dah start cuti seminggu . Homework untuk cuti seminggu ni tak banyak . Serious , tak caye . Cikgu lupa ey ? Harhar bagus lah . sebab lepas habis exam terus cuti kan . Hehe . And yaaa now saya rajin tweet tweet . Kalau ade pape , tweet je saya ok . Results ujian selaras 1 memuaskan hati . Okay . Cepat kan cikgu tanda kertas ujian ? Hari Rabu takde exam , tup tup dah dapat kertas exam . Aiyoo . harhar . Tadi pun dah dapat 3 exam papers . Alhamdulillah . Ada A and semua meningkat daripada ujian TOV hari tu . Harap harap saya dapat catch up semua subjects baru saya . Aminnn . Yelah , kan dah upper form c(:



Muka bahagia dah habis exam ok !! Harhar :D


-If little things get us upset, how do we expect Allah to forgive our big sins?-



kbyebye , assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment