Friday, May 27, 2011

14 hari ! :')


hyeeeeeeeee korang ! (:

lama gileeeeee aku tak update kau luluieqa.blogspot.com !
hehe , jangan marahhhhhhh !

weyhhhhh korang ! best weyyyyy !
budakbudak sekolah dah start cuti 2 minggu ! yessssssss :DD
tapi homework , gileeeeeee bertimbun !
*cikgu , tak kesian ke ?
tadetade , kau tak sedar pulak kau dah nak exam !
aku ada 6 homeworks ! 2 subjek lagi cikgu tak bagi ! yeahhh :))

oke . exam pulak oke jeee ! Alhamdulillah :)
thanks Allah , parents and teachers ! <3<3<3
so far so good !
tapi aku tak dapat straight A's !
tapetape , tade rezeki kott !
aku dapat 7A jee !
and then pagi tadi kat sekolah , aku dh tau aku dapat number berape !
korang rasa number berapa ?
firstly aku nak ucapkan CONGRATS to my bestie ! muahhhhh !

1.tharsshini
2.aku laaaa ! haha
3.zakiah <3
4.prasanna !

ilysomuch <3




oke , perjalanan masih jauh !
so , don't give up ! (:
sumber pic : hencik google .




*tape pmr lagi 100 lebih hari lagi ! good luck pmr candidates <3
*thanks nur afifa aka alang ! buat blog lulu ceria balik :)

No comments:

Post a Comment