Friday, July 30, 2010

FRIDAY,30 JULY 2010




salam kawan2..

agak lama sye tidak ber-belog kan??
busy skit..(=
smakin hri,smakin byk problem..
problem yg mcm bangang!!
prob tu skang da slesai..
it's ok..0-0..ok??
selesai dgn cara x puas ati..:(
matured la skit!!grrrrrrr!!

ari nie cuaca agk sejuk..
ari nie sk aku cuti peristiwa..(bestttt)
ari nie alang cmburu sbb die kne pegi sk..HAHAHA
ari nie na study untk ujian selaras 2!!(afraid it)

last friday,teacher aku sruh buat journal..(cam diari la)
untuk luahan hati dlm bahasa inggeris!!
aku suke sgt..
tulis pnye la panjang!!(excited)
:D:D:D:D:D:D

last wednesday,aku ikut akk aku kuar dgn kwn2 die..
hud2,k.aini,k.qilah,k.zue..
n ade 2 org laki nie ssat!!
abg.yen n abg apiz..
n kita pegi kdai tpi BILLION..
ape name die tah??
lupe da..:P
beli hadiah untuk pertandingan prince n princess..
cri mahkota plastik!!hehehe
ade la beli hadiah lain jgk..:))

pastu,pegi pustaka chiew..
aku na beli bku rujukan..
beli buku rujukan geo n tatabahasa..(rajin!!)
hahahahahahaah!!

satu lagi yg mnyedihkan aku!!
ari nie ayah rancang na gi ipoh,
then,semua staf kne pegi gotong -royong kt seberang perak...
x sukeeeeeeee....
da la ari nie sk cuti,
x tau na buat ape!!
study je la..
buat revision exam..
angah pun x tau lgi blik ke x ari nie..

k.la..
nnti aku ber-belog lagi tau..
but i not promise about it!!
if i have passing time..
k..until here..
bubbye<3>

No comments:

Post a Comment